TEVÉKENYSÉGEINK

SZERVIZ

Cégünk története során mindig kiemelt figyelmet szenteltünk a járművek műszaki állapotának. Kezdetben saját flottánk garanciaidőn túli karbantartásaival foglalkoztunk, majd szerviztelepünk saját és uniós forrásokra támaszkodó modernizációjának köszönhetően fokozatosan bővítettük tevékenységünket. Ezzel sikerült minden lényeges javítási munkához megteremteni a nemzetközi előírásoknak megfelelő tudás- és eszközbázisunkat, legyen szó műszaki vizsgáztatásról vagy épp pótkocsik javításáról (cégünk a Schmitz Cargobull pótkocsimárka hivatalos szerviz- és javítóhálózatának tagja).

Telephelyünket folyamatosan fejlesztjük, így napjainkra külsős partnereknek is mi végezzük mind a garanciális, mind a garanciaidőn túli szervizeléseket. Saját gépjárműalkatrész raktárkészlettel rendelkezünk, így ha műszaki meghibásodás következne be, akkor a lehető leggyorsabban sor kerülhet a javítási munkákra műhelyünkben.

Cégünk egyik fő tevékenységei közé tartozik a műszaki vizsgáztatás, melyet régebben mindig feszült légkör jellemzett. Ez lehet, hogy a régi rendszer és az ügyintézők berögződöttsége miatt volt tapasztalható.

Természetesen a közúti közlekedés minden résztvevőjének hibátlan műszaki állapotú járművel kellene közlekednie, de tudjuk, hogy ez szinte lehetetlen mindig lesz valami, ami elromlik és javítani szükséges. 

Műszaki vizsgára cégünknél szinte minden kategóriában lehet telefonon és személyesen időpontot kérni. A vizsgáztatni kívánt kategóriát lekérdeztetheti a műszaki ellenőreinktől, így nincs felesleges félre értés.

Szeretnénk néhány a műszaki vizsgával kapcsolatos feltételek részleteit megosztani Önökkel.

Műszaki vizsgára készülsz? Mit érdemes már otthon átnézned az autódon a műszaki vizsga előtt?

 Szükséges dokumentumok a műszaki vizsga előtt

A sikeres műszaki vizsga elengedhetetlen kelléke a jármű eredeti forgalmi engedélye, és törzskönyve.

Emellett szükség van egy a kötelező biztosítást igazoló dokumentumra. Ez lehet akár csekkszelvény, akár utalási bizonylat, akár a biztosító által küldött igazoló kötvény is.

Műszaki vizsgára a tulajdonos vagy üzembentartó viheti el a járművet. Amennyiben ez nem lehetséges, meghatalmazással bárki elintézheti a műszaki vizsgát. Fontos azonban megjegyezni, hogy mindig a műszaki vizsgát intéző személy személyes okmányaira van szükség. Ha meghatalmazott intézi a műszaki vizsgát, akkor a meghatalmazott személyigazolványára és lakcímkártyájára lesz szükség.

 

Mi a helyzet a műszaki vizsga előtt álló autóval?

Üvegek:

Gyakori kérdés: fóliázott autó átmegy a műszaki vizsgán? Amennyiben a fólia megfelel az előírásoknak, és ezt a szükséges dokumentummal (műbizonylattal) igazolni lehet, akkor igen.

Azonban fontos tudni a fólia használatnak szigorú feltételei vannak, mint például:

– Az első szélvédőnek minimum 75% fényáteresztő képessége kell legyen,

– A vezető ülés melletti ablakoknak pedig minimum 70%.

– Fény visszaverő tulajdonsága nem lehet a fóliának.

A fólia meglétét be lehet jegyeztetni a forgalmi engedélybe, de ez nem kötelező! A sikeres műszak vizsgának csupán a műbizonylat megléte a feltétele.

A fólia mellett akár egy kőfelverődéssel is akadhat gondunk a műszaki vizsgán, ha ez a látótérben van és/vagy akár már tovább is repedt. 

Kerekek:

Egy tengelyen azonos méretű és mintázatú abroncsnak kell lennie. Tengelyenként a mintázat lehet különböző, a méret nem. Az évszak szerinti gumik nem feltételei a sikeres műszaki vizsgának, ezt nem nézik a műszaki vizsga biztosok. Annál inkább fontos, hogy a minimum 1,6 mm mélység meglegyen az abroncs mintázatában. Ezt könnyedén ellenőrizheted otthon is! Illetve ügyelj rá, hogy műszaki vizsga előtt, be legyen állítva a megfelelő légnyomás is az abroncsokban!

A felni akkor szokott gondot okozni a műszaki vizsgán, ha nem gyári. Ilyen esetben műbizonylattal kell igazolni a jogos használatot.

 

A lámpákat is érdemes átvizsgálni a műszaki vizsga előtt! Az első és legfontosabb kérdés: minden lámpa megfelelően működik? A lámpaburák nem töröttek, repedtek? Ezek ugyanis mind feltételei a sikeres műszaki vizsgának. Xenon csak akkor lehet az autóban, ha gyári. Utólagosan beszerelésű xenont szinte lehetetlen műszaki vizsgáztatni, mert nagyon szigorú feltételei vannak.

 

Karosszériát kisebb horpadások, karcolások, esetleges rozsdásodások mindaddig nem okoznak gondot a műszaki vizsgán ameddig csak esztétikai problémát jelentenek. Ha nagyobb felületről van szó, ami akár már műszaki problémához vezethet eredményezhet sikertelen műszaki vizsgát.

Színeltérés kapcsán továbbra is helytálló az egyharmados arány. Vagyis mindaddig még az autónk kétharmada megegyezik a forgalmiban szereplő színnel nem kötelező jegyeztetnünk a forgalmiba a szín változást. Azonban ha már az egyharmad résznél nagyobb felületen történt színváltoztatás, akkor az forgalmiba való jegyzést követel. Az árnyalatváltozás nem számít, csak a konkrét színeltérés.

 

Az autó belsejét

– A biztonsági övek megfelelően működnek?

– A biztonsági öveknek a csatlakozási pontjai megfelelően működnek, a helyükön vannak?

– Az ülések rögzítése stabil?

– A műszerek problémamentesen működnek?

– Lábfék/ kézifék megfelelően működik?

– Ér vényes elsősegély csomag van az autóban?

Ezek ugyanis mind feltételei a sikeres műszaki vizsgának.

 

Gyakori felszerelések, melyek szintén extra körültetést igényelnek a műszaki vizsga előtt:

– Ha az autónkra vonóhorgot szereltettük, és még nem jegyeztettük be a forgalmiba, akkor készüljünk fel rá, hogy kérni fogják a vizsgán a felszerelési nyilatkozatot, és ha nem “E” jóváhagyási jelzésű vonóhorgot vásároltunk, hanem például “H”-sat akkor a műbizonylatot is! “E” jóváhagyási jelzés esetén nem kell a műbizonylat.

–  Sportkipufogó és sportkormány esetében is szükséges igazolni a jogszerű használatot műbizonylattal!

 Ha kész vagyunk az otthoni átvizsgálással a következő okok miatt szükséges bejelentkezni előzetes átvizsgálásra:

Az előzetes átvizsgáláson a fentieken túl speciális eszközökkel, műszerekkel nézzük át autódat, melyet a műszaki vizsgán is átnéz a vizsgabiztos.

Beállítják fényszóróidat, szemrevételezik a futóművet, a csapágyat, gömbfejeket.

Próbapadon tesztelik a fékeket, lengéscsillapítókat.

Nem szükséges többször elvinned az autód, hiszen az előzetes átvizsgálás közvetlenül megelőzi a műszaki vizsgát!

Ezek után pedig nincs más dolgod, mint átvenni a frissen, sikeresen műszaki vizsgázott autódat!

Cégünk a műszaki vizsgáztatás mellett szorosan végzi a tachográfok ellenőrzését kalibrálását, mely szintén szigorú jogszabályi feltétekhez kötöttek.

A mai korszerű menetírók a sofőröknek a vezetési és pihenő idejét rögzítik szigorú jogszabályozás mellett. Emellett sofőr kártyával azonosítja a jármű vezetőjét rögzítik a jármű mindenkori sebességét menet idejét az utak hosszúságát és minden egyéb esetet, melyet speciális műszerrel kiolvashatunk a készülékből.

Mi is valójában a tachográf rendszerek vizsgálatának az értelme?

A járművekben beépített készülékek helyes működések ellenőrzése a jeladók vizsgálata.

A tachográf illesztéseket 2 évente kell megismételni ez a digitális és még a forgalomban elenyésző számban megtalálható analóg készülékekre egyaránt érvényes.

Létezik egy szimulátor program, mely segít elsajátítani a digitális tachográfok használatát.

Ennek rövid ismertetése látható a képen.

Tachográf   VDO Tachográf Simulator USB

VDO Tachográf Simulator USB

A VDO új szimulátor programja négy különböző digitális tachográf modellt tartalmaz; DTCO 1.4, 2.0 / 2.1, 2.2 és 3.0. 
A szimulátor szoftver a Járművezetőknek, Oktatóknak és a Flotta Managerek számára készült, egy új képzési segédeszköz,
amely a gyakorlati tapasztalatok révén ösztönzi a tanulást. 

Egy USB pendriveon interaktív termék szimulálja a VDO digitális tachográfok legfontosabb jellemzőit. 
A szoftver csúcsminőségű grafikát használ, amely részletes és tiszta képet ad a népszerű és költséghatékony képzési programban. 

A szoftver a digitális tachográfok különböző funkcióit szimulálja, beleértve: 

· DTCO 1.4, 2.0 / 2.1, 2.2 és 3.0 
· A járművezetői kártya be- és kijelentkezési eljárásait 
· VDO Tachográfok új számláló programját
· A járművezetői kártya és jármű adat nyomtatások 
· A vállalati kártya használata
….. és még sok más 

A készülékek és a használójukra egyaránt szigorú az európai unióban egységes jogszabályozás van érvényben.

Ezek a jogszabályok a technika előre haladtával folyamatosan frissülnek, mellyel a kollégáknak tisztában kell lenniük.

Folyamatos továbbképzéseken kell részt venni, ahol a tudásukról számot kell adniuk.

A legújabb technikai eszközök állnak a rendelkezésünkre a legmodernebb készülékek és sebesség jeladók ellenőrzésére,kalibrálására.

Kérdés esetén keresse kollégáinkat.

Cégünk szinte elsőként csatlakozott a neves pótkocsi gyártó cég magyarországi szervizpartneri hálózatához.

Rendkívül korszerű műhelyünk készen állt a kihívásra, minden feltétel  adott volt, hogy nagyot lépjünk előre.

A szolgáltatásaink bővítése valamint a saját járműparkunk gyors karbantartása és alkatrész ellátása volt fő szempontunk, hogy a Schmitz márkaszerviz mellett döntöttünk.

Ma már saját alkatrész készlettel állunk mind a flottánkban mind az ügyfeleink sorai közt megtalálható márka műszaki meghibásodás esetén.

Ezáltal a javítási idő a lehető legrövidebb ideig tarthat.

A mai pótkocsik köztük a Schmitz  is a legkorszerűbb ,a menet biztonságot szabályzó eszközökkel, távfelügyelettel rendelkeznek.

Ezekhez speciális műszerek állnak rendelkezésünkre, mellyel a diagnosztika egyszerűvé a hibakeresés pontossá válhat.

Szakembereink folyamatos tovább képzéseken vesznek részt, ahol a legfrissebb javítási technológiát sajátítják el.

A klímaváltozás és az üvegházhatásra gyakorolt káros vegyületek, gázok szabályzása miatt a felépítmény rétegeit is úgy kellett kialakítani, hogy minél kevesebb energiát kelljen a hűtésre fordítani.

Szerviz partner révén garanciális javításokat is tudjuk végezni, hiszen minden eszközrendelkezésre áll

egy esetleges meghibásodás esetén.

A pótkocsikat a karbantartási füzetben leírtak szerint éves átvizsgálásra kell hordani.

Erre a gyártó által vállalt tengelygarancia vállalási ideje miatt is szükség van.

Elektronikus fék szabályzó rendszerek vizsgálatát és összehangolását is el tudjuk végezni KNORR és WABCO rendszerek esetében egyaránt.

A beállításokat követően görgős fékpadon ellenőrizni tudjuk a pótkocsi lefékezettségét és a kivezérelt féknyomást is egyben.

Karbantartási, javítási igény esetén keresse kollégáinkat a további segítségért.

Gyári Schmitz alkatrész vásárlására is van lehetőség, részletekért keresse  kollégáinkat.

A kiváló teljesítőképességű anyagok és innovatív eljárások alkalmazásával a BERGERecotrail® egyedülállóan könnyű nyerges pótkocsikat fejleszt. Az eredmény: A nyerges pótkocsik páratlanul alacsony, 4700 kg alatti önsúllyal rendelkeznek.

Cégünk történetében ez volt az a tényező, amiért a Berger pótkocsik fuvarozásban történő alkalmazása mellett döntöttünk.

A használat során megtapasztaltuk a pótkocsi előnyeit és rendkívüli tulajdonságait.

A már meglévő komplex szerviz bázisunk egy új Márka szerviz partneri joggal gazdagodott a BERGERecotrail® illetően.

Kollégáink sok tapasztalatot gyűjtöttek a gyártói oldaltól kapott karbantartási és javítási technológiát illetően.

Sokan nem tudják, de ezeket a pótkocsikat is bizony át kell vizsgálni, mert egy teljesen a hagyományostól eltérő felépítmény rendszerrel rendelkezik.

A könnyű és nagy igénybe vételt is elviselő szerkezet egy gyártói lista alapján érdemes átvizsgáltatni legalább évente.

Berger pótkocsik esetében is rendelkezünk alkatrész készlettel, segítve ügyfeleinket a javítási idő minimálisra csökkentésével

Egyedi kérések esetén javítással-karbantartással, alkatrész értékesítéssel kapcsolatban keresse Berger márkaszervizünkben kollégáinkat.

Járműveink nagy többsége már rendelkezik klíma berendezéssel, mely nem csak a kényelmünket, de a biztonságunkat is szolgálja.

Ahhoz, hogy ez a berendezés jól működjön, és ne okozzon kellemetlenséget évente de legalább a szezon kezdés előtt érdemes ellenőriztetni.

Ez alatt a rendszer működését és tisztaságát értem.

Cégünknél rendelkezésre állnak a klíma berendezés ellenőrzésére, töltésére és tisztítására különböző speciális berendezések.

Nálunk az alábbi tisztítási folyamatok közül lehet választani.

Úgynevezett „gránátos” módszer. 

Ez a legelterjedtebb, szinte bármelyik autós boltban kapható jellemzően spray formában.

Előnye: viszonylag olcsó, nem igényel szaktudást.
Hátránya: a kiáramló fertőtlenítő szer sokkal nehezebb a levegőnél, így rövid ideig kering csak a levegőben és hamar visszaesnek a szemcsék a kárpitra, szőnyegre. Nem hatékony, inkább csak illatosít.

Klímatisztító hab. 

Előnye: ha jól eltaláljuk vele a klíma radiátort (elpárologtatót) hatékony, hiszen a hab átpréseli magát a hűtőtesten és folyékony halmazállapotba esik össze, így a kondenzvíz kifolyón a szennyeződéssel együtt távozik.
Hátránya: Előfordulhat, hogy olyan helyre is jut a habból, ahol elektromos alkatrészek vannak, és ezek meghibásodhatnak. Hatékony lehet, de kockázatos módszer.

Ultrahangos tisztítás. 

Ehhez a tisztításhoz már egy eszközt is használnak, ami a folyadékot nagyon kicsi részecskékre „porlasztja” és azt a jármű fűtő/hűtő motorja működés közben áramoltatja át a klíma radiátoron. Előnye: hatékony, ha a megfelelő minőségű szert használják a művelethez.
Hátránya: Házilag nem kivitelezhető.

Kérje ajánlatunkat szervizes kollégáinktól.

Donaldson technológia

Haszongépjármű koromszűrők tisztítása

szerző: Dr. Nagyszokolyai Iván

A haszongépjárművek – teherautók, autóbuszok, a mezőgazdasági vontatók (traktorok) és más erőgépek, a dízelmotoros építőipari gépek, az anyagmozgató gépek ma már egyaránt koromszűrő beépítésére kötelezettek. A korom-, vagy részecskeszűrő, rövidítéssel a DPF, annyira a motor szerkezeti alapeleme, mint a gázolaj-, a levegő- vagy az olajszűrő. A haszongépjárművek a személygépjárműveknél lényegesen nagyobb futásteljesítményűek, így a koromszűrőik eltömődése – jó motor műszaki állapotban is – sokkal gyakoribb, tehát tisztításukra is nagyobb az igény. Ezt viszont csak professzionális módon lehet és érdemes csinálni, úgy, ahogy a világ egyik legnagyobb múltú szűrőgyártó nemzetközi vállalata, a Donaldson kikísérletezte és a technológiai berendezéseket elkészítette.

Dízelmotoros mobil alkalmazásokban a részecskeszűrő technika járműfenntartási problémáját a szűrő ára jelenti. Túl drága ahhoz, hogy kb. 150-180 ezer kilométer megtétele után, első sorban haszongépjárműveknél, újra cseréljék. Árufuvarozásban egy kamion évenkénti futásteljesítménye hozzávetőleg ennyi, az új szűrő ára pedig 500-700 ezer Forint, ahogy mondják, alaphangon. Egy százas gépkocsiállományú közúti árufuvarozó flottánál ez 100 millió Forintra is rúghat. Ezt a költséget meg lehet felezni, harmadolni, ha a szűrőt ipari technológiával megtisztítják. Erre az autógyártók is rájöttek, elfogadható áron maguk adnak felújított DPF-et, sőt pótalkatrészként csak felújítottat kínálnak.

Nagyobb flottával dolgozó speditőr cégnél, ahol már kiépítették a saját javítóbázist és műszaki vizsgáztatást is végeznek, logikus döntés, hogy ezen is takarékoskodjanak: maguk végezzék autóik koromszűrő tisztítását, és ha a kapacitás engedi, külső megrendelést is vállaljanak.

A fenti bevezető lehet elméleti, logikus gondolkozással összeállított, az érintetteknek tanácsadó jellegű.

A helyzet jelen esetben éppen fordított.

Tudomásunkra jutott, hogy van egy szállítmányozó cég, akik Magyarországon elsőként vásároltak haszongépjárművek koromszűrőinek tisztításához professzionális berendezést a Donaldsontól. Azért is, mert az Autótechnika 2017. évi első számának, amit Ön most a kezében tart, kiemelt témája a koromszűrés, felvettük a kapcsolatot a tatai székhelyű J&S Speed Kft. szervizvezetőjével Somlói Zoltánnal és Oláh Árpáddal a műszaki vizsgáztatás vezetőjével. Szívesen látnak bennünket és megmutatják a berendezést.

A J&S tulajdonosai már korábban foglalkoztak a koromszűrő tisztítás gondolatával, hiszen nem volt nehéz kiszámítani, hogy jelentős megtakarítást hozhat, ha saját maguk végzik el a műveletet. A Donaldson franciaországi vállalatánál jártak tanulmányúton. A terveket tett követte, a berendezést a közelmúltban, 2016. decemberében állították üzembe a tatai javítóbázison.

Mivel nem közismert sem a technológia, sem a berendezés a J&S hozzájárulásával a tisztítási műveleteket röviden ismertetjük.

A berendezés alapkivitele henger alakú, rá- és elvezető járatok nélküli szűrők tisztítására alkalmas. Átmérőben 280 – 380 mm, csőhosszban 330 – 500 mm méretet tud befogadni.

A tisztítási eljárás ún. száraz technológiájú, tehát vegyszer, illetve folyadék nélküli. Ez a technológia személygépkocsi szűrőknél is létezik, de haszongépjármű DPF-nél általános. Oka a szűrőkerámiához való egyszerű hozzáférés.

A Donaldson száraz eljárása, a szűrőkerámiára nézve, a legkíméletesebb.

A kamion tisztítószekrényéből kiszerelt kerámiaszűrőt először szemrevételezik, hogy mechanikai sérülése nincs-e, vagy más „gyanús” elváltozás – olvadás, ragasztott felület megnyílása, kilazulás, lerakodás, zárófelület kiesés, átfúrás stb. – nincs-e rajta. Ha szükséges, megjelöljük a szűrőn a kipufogógáz átáramlási irányt. Használt szűrőn jelentős különbség van a belépő és a kilépő oldal szennyezettsége között, így eleve ez adja az áramlási irányról a legbiztosabb tájékoztatást.

Ezt követően lemérik a szűrőt, hogy majd a tisztítás után, a minőségi tanúsítványon szerepeljen a tömegcsökkenés, mely a szennyeződés eltávolítására utal.

Impulzus tisztítás:

A hideg szűrő elsőként az impulzus tisztítóba (Gen 2 DPF Pulse Cleaner) kerül. A szűrőt eredeti áramlási kilépő keresztmetszetével felfelé nézve helyezzük a szekrénybe, majd tömítőgyűrűkkel, közbetétekkel, mechanikus leszorítással gáztömören bekötjük a rendszerbe. Levegővel felülről megnyomatjuk és megmérjük a kialakuló áramlási ellenállást, az ellennyomást. A nyomásmérő óra millibar mértékegységben jelez ki. Az értéket írjuk fel, mely az eltömődés mértékére jellemző.

A Donaldson technológia azt ajánlja, hogy az „impulzus” tisztítást mindenképpen indítsuk el, akármilyen nagy is az ellennyomás érték. Gyakorlatilag akkor is, ha meghaladja a 20-25 mbar-t.

A DPF tisztító levegő a műhely levegőhálózatából kerül a berendezésbe, majd ott egy kompresszor a nyomást 12 barra növeli.

A tisztítási folyamat során a szűrőkerámiába – ami a lényeg, az eredeti gázáram irányával ellentétesen – pulzáló levegőáramot küldenek. A levegő a szűrőkerámián áthatolva kimozdítja a lerakodott, a kerámia felületén és üreges csatornáiba beült kormot és hamut, majd kifújja lefelé a belépő csatornákon át. A szűrő a tisztítási folyamatban felmelegszik, melyet 65 °C értékben maximalizálják. A szűrőből kihulló részecskék 1 mikronos, hengeres levegőszűrővel határolt edénybe kerülnek, a levegő pedig ezen a levegőszűrőn áthaladva kerül ki a környezetbe. A levegőszűrőt eltömődésének függvényében cserélni kell. Egy impulzusos kezelés ciklusokból állnak, A tisztítási folyamatban több, legalább 20 ciklusnak kell végbe mennie. A tisztítás idő így sem haladja meg a 20 percet. A tisztítás eredményességét a ciklus végén elvégzett ellennyomás méréssel (TESZT állás) állapítják meg. A mérési eredmény (csekély ellennyomás) alapján lehetséges, hogy a tisztítási folyamat véget is ért.

Ha a nyomás a kiinduló értéknél ugyan kisebb, de a szűrő tökéletesen nem tisztult ki, egy második tisztítási eljárás következik: kemencében való kiégetésre van szükség.

A J&S szakemberei szerint, ha a TESZT eleve nagy ellennyomást mutat, ők első lépésként a kemencében való kiégetéssel kezdik a tisztítást.

Termikus reaktor:

A termikus reaktorban, azaz a kemencében történő kiégetés a kormot, a szénhidrogént (legyen ez olajlerakodás) távolítja el. Ehhez egy másik technológiai berendezés, a Donaldson Diesel Particulate Filter Thermal Regenerator kell. A szűrőt ismét csak belépő keresztmetszetével lefelé elhelyezve a hőszigetelő paplanba csomagoljuk, majd az alsó, villamosan felfűtött rácsra (10. ábra) helyezzük. Részben a kéményhatás, részben levegő befúvatás miatt (a táplevegő a műhelyhálózatból érkezik) jut át a szűrőn a forró levegő. A regenerálás során elégő korom jelentősen felfűti a DPF-et.

A technológia három szakaszból áll:

Gyors, 10 perces felfűtés 650 °C hőmérsékletre,

Hőntartás 650 °C értéken, ez 240 percig tart, szakaszos levegő befúvatással, ekkor megy végbe a regenerálás.

Lassú visszahűtés kb. 60 °C értékig 172 perc alatt.

Az automatikusan vezérelt kiégetés mintegy 7 órát tart.

A regenerálási (kiégetési) folyamatban a hamu egy jelentős része a hőtágulás, a koromégés, a levegőáram hatására kihullik a szűrőből, mely egy alsó tartályban gyűlik össze.

A kemencés technológiai fázist az impulzus tisztítóban való kezelés követi, hiszen az olajhamut itt lehet maradéktalanul eltávolítani és az ellennyomás méréssel meggyőződni a tisztítás eredményességéről. Egy tökéletesen megtisztított szűrőt láthatunk.

J&S SPEED KFT.

elérhetőség

Szerviz

2890 Tata, Agostyáni út 91.
+36 34 588 010
Szerviz@js.hu

IRODA

2890 Tata, Agostyáni út 91.
+36 34 588 010
info@js.hu

TOVÁBBI

Tevékenységeink

Hiszünk abba, hogy a 100%-os megelégedettség titka a folyamatosan karbatartott géppark. Cégünk fejlődése során kialakult szolgáltatásaink minden esetben partnereink igényeihez lett igazítva, így mára nem csak a szállítmányozással, hanem az ehhez kapcsolódó teljeskörü szolgáltatással állunk partnereink rendelkezésére.

SzállítmáNyozás

Raktározás

Gépjárműmosó

TÖBB INFORMÁCIÓRA VAN SZÜKSÉGE CÉGÜNKRŐL?

Keressen bennünket, kollégáink készséggel állnak rendelkezésükre.